بیوگرافی برد پیت بازیگر فیلم معروف تایتانیک
نوشته شده توسط : غلام توسلی

اوایل زندگی

پیت ویلیام بردلی پیت در 18 دسامبر 1963 در شاونی ، اوکلاهما ، بزرگترین فرزند از سه فرزند در یک خانواده با اعتقاد باپتیست جنوبی متولد شد و در اسپرینگ فیلد میسوری بزرگ شد. پدرش بیل پیت صاحب یک شرکت حمل و نقل بود و مادرش جین پیت مشاور خانواده بود. پیت در اصل آرزو داشت که به عنوان مدیر هنری تبلیغات ، در رشته روزنامه نگاری در دانشگاه میسوری تحصیل کند.


با این حال ، این دانشجوی جوان کالج آرزوهای آرام و آرام دیگری داشت که محصول عشق کودکی به فیلم بود. رویاهای او سرانجام ترم آخر تحصیل در دانشگاه ملموس به نظر می رسید وقتی فهمید ، "من می توانم بروم." با هوس و هوس ، پیت دانشگاه را رها کرد ، داتسون را جمع کرد و راهی غرب شد تا در لس آنجلس حرفه بازیگری را دنبال کند ، فقط دو اعتبار از تحصیل در دانشگاه خجالتی است.

پیت به پدر و مادرش گفت که قصد دارد در کالج طراحی مرکز هنر در پاسادنا ثبت نام کند اما در عوض چند ماه آینده را با رانندگی با لیموزین گذراند - استریپ های مخصوص رانندگی را از یک مهمانی به لیسانس بعدی ، یخچال ها را تحویل داد و سعی در ورود به صحنه بازیگری L.A. او به یک کلاس بازیگری پیوست و اندکی بعد ، یک همکلاسی را به عنوان شریک صحنه او در یک ممیزی با یک مأمور همراهی کرد. در پیچ و تاب سرنوشت ، مامور به جای همکلاسی خود پیت را امضا کرد. تنها پس از هفت ماه حضور در لس آنجلس ، پیت به عنوان نماینده و کار منظم بازیگری تضمین کرده بود.


نقش های پسر زیبا

 

اولین شغل های برد پیت در تلویزیون بود که در قسمت هایی از دالاس ، صابون روز دنیا دیگر ، مجموعه تلویزیونی Growing Pains و سریال کوتاه روزهای Glory Days در تلویزیون 1990 فاکس ظاهر شد. در سال 1989 ، پیت در بیلی کانتون ، دلال محرک معتاد به مواد مخدر یک نوجوان فراری (با بازی ژولیت لوئیس) در فیلم تلویزیونی NBC Too Young to Die ساخته شد. پیت و لوئیس (نه سال کوچکتر از او ، در سن 16 سالگی) شروع به معاشرت کردند و سرانجام با هم زندگی کردند.

پیت اولین نمایش بزرگ خود را در فیلم ترسناک / برنده کننده کلاس برش با دونووان لیچ در سال 1989 انجام داد و در فیلم "در آن سوی مسیرها" بازیگر نقش یک ستاره نوجوان تراک بازی کرد ، اما این یک قسمت زمانبندی شده در یک فیلم جنجالی هالیوود بود که او را به سمت تابش خیره کننده ستاره فوری. عملکرد پیت به عنوان یک راننده اتومبیل رنگیزه و زبون قند که توسط دو شخصیت عنوان در Thelma and Louise (1991) ریدلی اسکات مورد توجه قرار گرفت ، علی رغم صرف چند دقیقه وقت صرف نمایش ، توجه جهانی را به خود جلب کرد. ترکیب پیت از جذابیت جذاب پسر بد و بازیگوشی نفسانی - به ویژه در یک صحنه عشق آتشین با جینا دیویس - او را به یک سمبل جنسی واقعی تبدیل کرد (و دکمه چرخش در بسیاری از دستگاه های صوتی تصویری را پوشید).

چند فیلم بعدی پیت نتوانستند اعتبار بازیگری او را افزایش دهند و او را چیزی بیش از یک چهره زیبا در هالیوود تثبیت کنند. او در فیلم The Favor (1992) با الیزابت مک گاورن ، اولین کارگردانی تام سی سیلو ، جانی سوئد (1992) و نیمه قانع کننده و نیمه انیمیشن Cool World (1992) ، ظاهر شد.

کرایه جدی تر
با این حال ، در اواخر همان سال ، آفتاب هالیوود پسر طلایی را بار دیگر در فیلم A River Runs Through It ، ساخته رابرت ردفورد ، بر اساس زندگی نامه نورمن مک لین ، بار دیگر روشن کرد. پیت نقش برادر قمار ، مگس-ماهیگیری شخصیت اصلی را بازی می کرد (به طرز چشمگیری شبیه نسخه جوان کارگردان بود). ردفورد بعداً اعتراف کرد که وی به دلیل استماع خود پیت را انتخاب نکرده است ، زیرا "[او] درگیری درونی داشت که برای من بسیار جالب بود." پیت یک اجرای درخشان ارائه داد ، مهارت ماهرانه شخصیت را بین جذابیت طاقت فرسا و خودتخریبی بی پروا به تصویر کشید.


در سال 1993 ، پیت با دوست دختر سه ساله لوئیس در کالیفرنیای دومنیک سلا دوباره همکاری کرد. پیت در نقش Early Grayce بازی می کند ، مردی که با دوست دختر خود در یک مسابقه قتل عام در سراسر کشور می رود. این فیلم از نظر بسیاری از بازرسان به صورت خودآزاری خشونت آمیز و پوچ گرایانه تلقی می شود و در گیشه نمایش خوبی ندارد. پیت و لوئیس پس از فیلمبرداری خیلی زود از هم جدا شدند و یک فاجعه تبلیغاتی ایجاد کردند.




:: برچسب‌ها: بیوگرافی برد پیت , برد پیت , بازیگر فیلم تایتانیک ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: